onsdag 13 april 2011

Företagsmässa och Kalas!

I lördags var Ramona och jag i Herrljunga på företagsmässa, då vi blivit inbjudna att delta i "motortimman". Riktigt skoj, speciellt nu när jag inte bor så långt från Herrljunga. Vi snackade om allt ifrån säkerhet till hur det verkligen känns i olika situationer.

Direkt efter åkte vi hem till Molla för att förbereda för mitt 25-årskalas (TACK alla som hjälpte till). Det blev hellyckat med mycket god mat. Jag grillade inte köttet, utan det gjorde min svärfar som är en riktig hejare på det (även min sambo är det). Jag kan ofta känna att det är godare att äta hemma än att gå och äta på en fin restaurang när maten tillagas riktigt här.

Söndagsförmiddagen spenderades med min barndomsvän Frida och min goda vän Marie. Mycket gôtt att sitta ute i solen och bara "vara". Det tror jag är väldigt viktigt, att ibland bara "vara". På eftermiddagen kom min familj och hela söndagen gick åt till att bara umgås, jag hade riktigt mysigt.

Söndagen slut och nu Måndag...Ghaaaa, och jag fyller år!! Hipp Hipp Hurra!! Frida var fortfarande kvar och vi avnjöt en riktigt god frukost. Efter lite jobb var det dags att fixa för ytterligare kalas med folk från bygden här, hur trevligt som helst.
Som ni kanske hör så har jag blivit firad väldigt mycket och det värmer!! =)

Nu ska jag åka till Trollhättan. Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: