tisdag 17 maj 2011

Lyckad föreläsning

Just nu sitter jag på tåget påväg hem till Molla, efter att ha haft en lyckad föreläsning på Sandvik i Sandviken tillsammans med Ramona. Det var första gången vi höll en föreläsning ihop, vilket kändes riktigt bra!

Long time ago - det har varit riktigt körigt den senaste veckan med mycket plugg. Ett fatum var satt för att lämna in examensarbetet och det jobbades stenhårt av mig och mina pluggkamrater. Men sedan ändrades datumet och det blev lite lugnare....men inte allt för mycket.

I fredags åkte jag ner till Höganäs för att vara med på öppet hus tillsammans med Ramona. Riktigt bra var det med mycket folk. På lördagskvällen var Ramona, jag, Marie, Tony och Philip ute och åt, vilket resulterade i många spontana skratt. Sen söndagseftermiddag plockades allt ihop och Ramona och jag begav oss till Stockholm, med buss och släp. Åt då också på världens äckligaste ställe, dit blir det ingen mer gång.

Idag har vi som sagt hållt en lyckad föreläsning och jag sitter nu på tåget påväg hem. Kul att min sambo ska få träffa mig igen ;-)

Ha d så bra my friends

Inga kommentarer: