fredag 5 augusti 2011

Hääääär är jag!

Många undrande personer har frågat om min blogg blivit nedlagd. Svaret kommer här att det har den inte blivit....jag har liksom bara, ehh, bara inte lagt ned någon tid på att uppdatera den. F´låt!! Eftersom många frågar om den är nedlagd, så är det ju ett tecken på att folk läser den, och då är det dumt att inte uppdatera den. Eller hur?
Fick ett mms av vår käre sponsor Tony som menade att om jag inte skärper mig så kommer deras "sandkrokodil" och äter upp mig. Om den nu finns kvar, men jag vågar inte chansa.....

Så hääääääär är jag och så hääääär ser jag ut!! Har jag ändrat mig ngt sedan sist? Eller känner ni igen mig?

(Tycker för övrigt att jag fått till luggen väldigt bra)


Vi hörs inom snarast mina vänner!! Ja ska skärp mäj....

1 kommentar:

LupusLupus99 sa...

för att citera en viss tv/radio profil: "ÄNTLIGEN!!".

Så klart att vi läser din blogg, har den till och med RSS'ad i bookmärkes fältet så att jag snabbt och smidigt kan se att du sköter dig. ;)