fredag 26 augusti 2011

Sitter och lär mig

Som ni kanske ser så är jag ÄNNU inte riktigt haj på hur photoshop fungerar. Tycler det ser så lätt ut när andra håller på med det, men det är inte riktigt så när jag själv ska sätta mig med det. Detta är bara ett "ihopklipp" på hur sidan ser ut, jag sitter o testar runt, så den ska så småningom se bra ut. Det är ju trots allt lite spännande att tänka "hmm, jaha hur ser Miriams blogg ut idag"? Grunden kan jag, typ inget mer....men sitter man o leker lite med det så lär man sig ju efterhand.

För övrigt, så måste jag visa ett kort på min bästa barndomsväns dotter, Freja heter hon. Tycker det är en frän känsla när någon nära får en bäääääääbis. Ingen så nära mig har liksom genomgått det innan nu (oki, några månader sen).



Trevlig helg allihopa! :-)




















2 kommentarer:

Anonym sa...

BRA där Walfrid det tar sig!! sakte men säkert så ::)) TH

Anders sa...

Vilken liten sötnos :-)