söndag 4 september 2011

Strömkarlsrallyt!

Igår åkte Ramona och jag + teamet till Trollhättan för att köra Strömkarlsrallyt. När jag vaknade så hade jag en sådan goo känsla att: Yes, idag ska det flyta på. Vi har, några tävlingar tillbaka, haft problem med difftrycket. Vilket har skapat en irritation och frustration. Det är inte alls skoj när det krånglar.

Vi körde ut igår till förstasträckan och såg redan då att difftrycket sjönk "grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" säger jag bara. Vi satte en bra sträcktid, men bilen var okörbar, skulle inte gå att åka så mycket fortare med den i det skicket.
Hur som helst så kastade vi in handduken och åkte tillbaka till servicen. Mekarna gjorde ett kanonjobb och hittade tillslut felet som kan ha orsakat problemen på de senaste tävlingarna. BRA JOBBAT!!


Att de hittade det orsakade felet tycker jag är den stora segern idag!

Hejsvejs


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmmmmm vi andra ska bara ta lite ära för jobbet, att hitta felet får nog din gubbe flest poäng på!!! bra där Mr Henrik Walfridsson/Persson vh TH :)

Anonym sa...

bra jobbat! :-)