onsdag 20 april 2011

Full Koll....

Det är säkert. På det här skrivbordet vet jag exakt vart alla sakerna är, fast kan förstå om ni till en början undrar ;-) Här ligger allt möjligt som framöver och i nutid ska göras och håller på att göras.



Ett par silvriga peltorhörselskydd med en mick till ligger på mitt skrivbord. Why? Ni får tre alternativ här:


1. Jag är rädd att det ska krypa in skalbaggar i mina öron.


2. Mitt handsfree-uttag på mobilen krånglar och jag måste använda blåtanden för att inte prata direkt i mobilen.


3. Det håller på att byggas ett parkeringshus här i Molla och jag orkar inte lyssna på allt oljud när jag pluggar.


Ha en bra dag. Nu ska jag och min C-uppsats leka vidare innan det är dags för jobb....



3 kommentarer:

Magnus Hallin sa...

Gissar på alternativ 3

Bubo99 sa...

jag tror att det är alternativ 2.

liksom ett parkeringsgarage i molla?
för vilka bilar då?

Miriam Walfridsson sa...

Magnus: Smart gissat! :-)

Bubo: Oki, du hade rätt. Men ett parkeringsgarage i Molla skulle ju inte vara fel. Ser flera stycken åka för vårat hus varje dag ;-)