onsdag 27 april 2011

Promotionfilm på Påskafton

I lördags var jag till Stockholm och spelade in en promotionfilm tillsammans med Ramona och ett grymt bra filmteam, som handlar om vår rallysatsning.

Klockan blev ganska sen innan jag började min färd hemåt och det kändes inte helt att känna efterr två mil att "åhhh, är jag inte snart framme". Men för att fira min påskaftonskväll på ett glatt humör så åt jag små påskägg med choklad i. För att få milen att gå så utmanade jag mig själv med att ha godiset i munnen så länge det går. Milen gick snabbare kan jag lova!
Väl hemma i Molla, ganska sent på natten var Henrik och lite kompisar fortfarande kvar på ett litet påskfirande. Så jag stapplade in där och fick lite oxfilé och potatisklyftor, inte helt fel nattamat. Kvällen avslutades också med sång (singstar) i alla tonarter *hehe*.

Söndagen och måndagen, ganska softa dagar. Lite plugg och en del fix hemma, samt picknik uppe på fluxfallet. Det är ett "naturligt" vattenfall som inte ligger alls långt hemifrån. Göööööörfint där. Kommer några bilder därifrån inom snarast!

Nu ska jag fortsätta plugga. Sitter hos en kompis och pluggar som också skriver C-uppsats. Alltid bra att bolla med varandra även om vi inte skriver om samma saker!

Ha dä braaa!!

Inga kommentarer: