måndag 20 juni 2011

Bättre i knän och fot


Det kan låta som jag börjar få ålderstecken, men nej då! Jag har haft problem med såkallade "springknän", jag får alltså ont i dem när jag springer. Som ni kanske hör på namnet;) O för ett par månader sedan stukade jag foten och kunde definitivt inte springa. Förra veckan bestämde jag mig för att testa en runda. Det gick helt oki fram tills slutet av ca 3,5 km. Sedan dess har jag sprungit rundan två gånger till och idag kände jag inget, Jihoo (förutom att det var jobbigt som ni kan se). Även om det kan vara tråkigt att springa, så tycker jag ändå att det är väldigt skönt!:)

3 kommentarer:

TH sa...

Gött att det funkar ::)) Meeeen 3,5 km !!! kom igen 10 km tio ,tio ,tio ,tio!!! ( kommer nog snart ::)) TH

Miriam Walfridsson sa...

Hallå Ällä, jag måste ju börja sakta men säkert så jag inte sliter ut dem ;-)

Anders sa...

Häärligt Miriam skönt att höra att the fossing is bättre! Tjejmilen 3e sept eller hur var det ;-)