söndag 26 juni 2011

Påväg hem till Molla!


I helgen har vi varit hemma i Värmland och firat midsommar, samt min kära syster Eveline på hennes 30-årsdag!:) Alla i familjen+respektive+mammas syskon med familjer. Min moster och kusiner bor i Australien, och de är hemma och besöker oss i Sverige nu (på kortet är alla släktingar på mammas sida). Det var typ 11 år sedan jag såg min ena kusin. Mycket mat och skojigheter. Nu bär det av till nästa kalas då Henriks farsa fyller år idag! Hoppas er midsommar varit bra!

3 kommentarer:

Anders sa...

Men duuu det där såg mysigt ut på den gården! :-) Är det hemma hos din mamma och pappa?

Miriam Walfridsson sa...

Mysigt är d där! Japp, det är hemma hos mamma och pappa :-)

TH sa...

Bästa stället i Värmland/ Sunne/Östanbjörke! Men jag har aldrig sett det utan snö :) .
Sådär en meter och 27 grader knaster kallt . Och den där stugan är fantastisk vintertid o servicen är föstklassig :)